MAKLERS.ARSLEGE.PL      DI.ARSLEGE.PL

Maklers.pl jest firmą szkoleniową (a nie inwestycyjną)

× Wiele podstawowych informacji o egzaminie na Doradcę Inwestycyjnego, znajdziesz tutaj: www.maklers.pl/di/darmowe/informacje-o-egzaminie.
Na tym wątku znajdziesz wszelkie informacje bieżące dotyczące tego egzaminu.

Kilka zasadniczych kwestii dla początkującego

Więcej
10 lata 5 miesiąc temu #3139 przez lobuz
Witajcie, jestem nowy na forum. Troszkę Was pomęczę. Za poziom pytań z góry przepraszam.

1) W jakim stopniu studia pomogły Wam w przygotowaniu do egzaminu i późniejszej pracy DI? Przypuszczam, że większość z Was (Ci którzy się przygotowują bądź są już licencjonowanymi DI) kończyła studia FiR/Ekonomia/Metody Ilościowe. Był sens iść na takie studia pod kątem DI?

2) Mam 19 lat, studiuję prawo na UJ. Myślę, by połączyć w przyszłości DI ze specjalizacją wprawie rynku kapitałowego. Co o takim połączeniu myślicie?

3) Na obecny moment, jeśli chodzi o materię DI - jestem bez mała zielony. Z własnego doświadczenia - ile co najmniej trwają przygotowania do egzaminu DI od samego zera? Mam bardzo dużo determinacji do nauki.

4) Ile lat miał najmłodszy DI w Polsce? Są takie dane?

Pozdrawiam!
Michał.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
10 lata 5 miesiąc temu - 10 lata 5 miesiąc temu #3140 przez DamianJ
Witaj. Jeśli chodzi o to, że nie studiujesz kierunku związanego z ekonomią, to mogę cię pocieszyć, że Franco Modligiani, laureat nagrody Nobla, jeden z dwóch twórców m.in. słynnego twierdzenia Millera-Modiglianiego (które musi znać każdy podchodzący do tego egzaminu) również na początku studiował prawo - we Włoszech, a dopiero potem wyjechał do stanów i podjął studia ekonomiczne. Ciekawa, aczkolwiek krótka biografia na wikipedii pl.wikipedia.org/wiki/Franco_Modigliani