MAKLERS.ARSLEGE.PL      DI.ARSLEGE.PL

Maklers.pl jest firmą szkoleniową (a nie inwestycyjną)

× Rozrywka branży inwestycyjnej

Przesiadka w Poznaniu i szczęście w kieszeni

• romyregulatory
  • Autor
  • Z dala
  • New Member
  • New Member
Więcej
3 tygodni 2 dni temu #10712 przez romyregulatory
Przesiadka w Poznaniu i szczęście w kieszeni was created by romyregulatory
Dojeżdżam do pracy pociągiem. Codziennie. Z Leszna do Poznania i z powrotem. Godzinę w jedną stronę, godzinę w drugą. Czytam, słucham podcastów, czasem drzemię. Pracuję jako specjalista w banku – taki korpofranc w garniturze, który uśmiecha się do klientów, choć w środku liczy godziny do weekendu. Mam trzydzieści cztery lata, żonę, córkę w wieku terrorystycznym (sześć lat) i kredyt hipoteczny, który będzie spłacał jeszcze mój wnuk.Ten poranek był gorszy niż zwykle. Córka obudziła się z bólem ucha, żona była na nocnej zmianie, więc to ja musiałem zostać z nią w domu, umówić wizytę do laryngologa, a potem pędzić na spóźniony pociąg. Ostatecznie wsiadłem do składu o dziewiątej, zamiast o siódmej. W pracy czekała na mnie szefowa z tekstem o „odpowiedzialności”. Wiedziałem, że będzie słabo.Pociąg ruszył. Usiadłem w przedziale z dwoma starszymi panami, którzy grali w karty. Zapach kawy, stukot kół, gwar. Normalnie wyjąłbym książkę. Ale nie miałem siły nawet na czytanie. Wyciągnąłem telefon i zacząłem przeglądać aplikacje. Może jakaś nowa gra, jakiś quiz, cokolwiek, co oderwie myśli od wizyty u laryngologa (zapalenie, antybiotyk) i od szefowej (nie podniosła głosu, ale to nawet gorzej).I wtedy przypomniałem sobie, że kumpel z roboty – Tomek z biura obok – ostatnio na kawie opowiadał, że znalazł aplikację, w której można dostać darmowe spiny. „Nie musisz wpłacać, tylko klikasz i czasem coś wpada”. Podał mi nazwę, ale wtedy nie zwróciłem uwagi. Teraz wpisałem ją w wyszukiwarkę. Trafiłem od razu na stronę, z której pobrałem  aplikacja vavada .Zainstalowałem w minutę. Rejestracja zajęła kolejne dwie. I od razu