MAKLERS.ARSLEGE.PL      DI.ARSLEGE.PL

Maklers.pl jest firmą szkoleniową (a nie inwestycyjną)

× Chcesz podyskutować z innymi użytkownikami Maklers Forum na temat rynku kapitałowego? Zachęcamy do rozmów :)

Pomoc w wyborze ścieżki rozwoju

Więcej
9 lata 8 miesiąc temu #4638 przez ark4diusz
Pomoc w wyborze ścieżki rozwoju was created by ark4diusz
Witam serdecznie,
Piszę tutaj, gdyż chciałbym się poradzić w kwestii dalszego rozwoju zawodowego, głównie pod kątem wyboru licencji (MPW, DI, CFA). Na początku się przedstawię.

Studiuję na III roku SGH na kierunku Finanse i Rachunkowość. Jeszcze w czasie liceum i na początku studiów mocno interesowałem się rynkiem kapitałowym (prowadziłem rachunek maklerski), a swoją przyszłość wiązałem głównie z Equity Research/Asset Management. Myślałem na początku studiów, aby zrobić którąś z licencji, zakupiłem (za pośrednictwem Maklers) pakiet do nauki do MPW i zacząłem się przygotowywać do egzaminu. Nastały jednakże wakacje i z pomocą kolegi rozpocząłem pracę w firmie zajmującej się doradztwem strategicznym (przyszedłem tutaj w celu zdobycia nowego doświadczenia i przekonaniu się, czy branża konsultingowa jest dla mnie). Na początku chciałem zostać kilka miesięcy. Oczywiście zarzuciłem przygotowania do MPW ze względu na brak czasu. Dzisiaj już kończę 3 rok studiów, w firmie jestem ponad 1,5 roku (trzymają mnie w niej de facto pieniądze), jednak mam wrażenie, że powinienem wrócić do zagadnień, które mnie tak naprawdę interesowały.