MAKLERS.ARSLEGE.PL      DI.ARSLEGE.PL

Maklers.pl jest firmą szkoleniową (a nie inwestycyjną)

× Wiele podstawowych informacji o egzaminie na Maklera Papierów Wartościowych, znajdziesz tutaj: www.maklers.pl/mpw/darmowe/informacje-o-egzaminie.
Na tym wątku znajdziesz wszelkie informacje bieżące dotyczące tego egzaminu.

proszę o pomoc chęć zdania testu.

Więcej
1 rok 6 miesiąc temu #10253 przez Kszemik
proszę o pomoc chęć zdania testu. was created by Kszemik
Witam, mam 18lat, ostatnio zdecydowałem, że chcę zostać maklerem. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, w skrócie nie wiem nic. Prosiłbym was o porady jak zacząć się uczyć od czego, jakie książki czytać i jak to wszystko sobie notować. Czy jest sens pójścia na studia ekonomiczne, czy dam radę samemu się wszystkiego nauczyć z pomocą kursów? I mam również pytanie czy w 2022r, opłacalne jest zostawanie maklerem? Czy po zdaniu egzaminu, mogę tylko pracować w branży maklerskiej czy znajdzie się też inne miejsce? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoce. Na forum pewnie jest setki takich wątków o tej tematyce, ale niestety nie potrafię ich wyszukać. Pozdrawiam!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
1 rok 6 miesiąc temu #10256 przez aqura
Replied by aqura on topic proszę o pomoc chęć zdania testu.
Też mam 18 lat i jestem na podobnej drodze co ty .
Boję się tylko czasu . Mam masę w tym roku egzaminów do zdania oraz chciałbym pracować w młodzieżowej radzie miasta .
Dlatego uczę się do tego egzaminu na lekcjach których nie lubię :)

Masz tu moje notatki dotyczące książek.



Egzamin Maklerski
◦ E.F Brigham L.C Gapenski - Zarządzanie finansami T.1 I T.2 /Nie znalazłem nigdzie
◦ J.Gajdka E,Walinska -Zarządzanie finansowe . Teoria i praktyka / Nie znalazłem
◦ Nowoczesna teoria portfelowa i analiza papierów wartociowych (E J Elton M J Gruber) warsza/Znalazłem
◦ Rynki obligacji analiza i strategia Frank J. Fabozzi wawa 2000/Znalazłem