MAKLERS.ARSLEGE.PL      DI.ARSLEGE.PL

Maklers.pl jest firmą szkoleniową (a nie inwestycyjną)

× Wiele podstawowych informacji o egzaminie na Maklera Papierów Wartościowych, znajdziesz tutaj: www.maklers.pl/mpw/darmowe/informacje-o-egzaminie.
Na tym wątku znajdziesz wszelkie informacje bieżące dotyczące tego egzaminu.

Sens zostania maklerem

  • grimzie
  • Autor
  • Gość
  • Gość
8 lata 2 miesiąc temu #6615 przez grimzie
Sens zostania maklerem was created by grimzie
Witam wszystkich członków grupy.
Jestem studentem ostatniego roku studiów pierwszego stopnia na Uniwersytecie Łódzkim, kierunek Finanse i Rachunkowość. Od pewnego czasu zacząłem interesować się licencją maklerską. Chciałem dowiedzieć się czy przy obecnym stanie na rynku oraz postępującej informatyzacji jest sens poświęcać czas na naukę do tego egzaminu. W przyszłości chciałbym podejśc również do egzaminu na DI, a po osiągnieciu odpowiednich umiejętności jezykowych CFA. Mam dopiero 21 lat także z mojego punktu widzenia MPW to dobra "rozgrzewka". Nie oczekuje że od razu ktoś przyjmie mnie do dużego DM i zaoferuje olbrzymie pieniądze . Chciałbym pracować i móc sie w pełni samemu utrzymać + przygotowywać się do dalszych egzaminów i szkolić angielski. Oczywiście pomysł na MPW nie wział sie znikąd. Interesuje się światowym rynkiem finansowym a samo inwestowanie na GPW nie jest mi obce. Zapraszam do dyskusji szczególnie osoby "z branży"
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
8 lata 2 miesiąc temu #6616 przez Roubini
Replied by Roubini on topic Sens zostania maklerem
Sens jest zawsze i uważam, że to dobry pomysł na start. Temat licencji/certyfikatów był już wałkowany, poczytaj tutaj:

www.maklers.pl/forum/luzne-tematy/374-di-vs-cfa#6394

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • grimzie
  • Autor
  • Gość
  • Gość
8 lata 2 miesiąc temu #6617 przez grimzie
Replied by grimzie on topic Sens zostania maklerem